Klachtenprocedure Konnect Zorg B.V.

Bij Konnect Zorg BV streven we ernaar de beste zorg te leveren. Toch kan het gebeuren dat je ergens ontevreden over bent. We moedigen je aan om bij klachten onze medewerkers te benaderen. Onze medewerkers zijn toegankelijk en willen graag dat je hen bij klachten direct benadert. Dit helpt ons om snel en adequaat te reageren en van de situatie te leren. Je kunt ook telefonisch of schriftelijk een klacht indienen. Gebruik voor een schriftelijke klacht het klachtenformulier onderaan deze pagina. De reactietermijn op een klacht is zes weken.

Er zijn geen geregistreerde klachten voor 2024.

Vertrouwenspersoon nodig?

Bij het bespreken van een klacht kun je ook een vertrouwenspersoon van JeugdStem vragen. Deze vertrouwenspersoon kun je bereiken via telefoon 088 555 10 00 of via JeugdStem.

Klachtenformulier

Gebruik het onderstaande formulier om je klacht in te dienen. Beschrijf je klacht zo specifiek mogelijk en geef aan wat een gewenste oplossing zou zijn.